معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

دلنوشته سوم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱ ب.ظ

نزدیک ترین و صمیمی ترین دوستت ( که البته او نیز به فراخور مصلحت خیلی چیزها را نمی داند) چند روز ی است گاه و بی گاه پیام می دهد و احوالپرسی می کند  وامروز  فرصتی پیدا می شود تا  سلام  و احوالپرسی را آنقدر کش دهد تا خبر دهد که حامله است  آن هم در اولین ماه  اقدامش که خیلی هم جدی نبوده و می ترسد از سونوگرافی فردا می پرسد سونوگرافی وآژینال درد هم دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟......................

سیسمونی خواهر کوچکترت این روزها با تلاش و همراهی تو کامل شده تا جایی که مادرت می گوید : تو را نداشتم چه کار می کردم  ؟...........

توی میوه فروشی  ناگهان مادری را می بینی دست دخترک 4- 5 ساله اش را گرفته توی صورتش که دقیق می شوی یاد روزعروسیت می افتی و ساعتی را که هر دو عروس بودید و در آرایشگاه منتظر حالا او یک مادر است و تو ...............

وتو باز هم باید رویت را محکم تر بگیری و خودت را بپوشانی تا کسی نبیندت ، تا کسی نپرسدت، تا کسی برایت دلسوزی نکند، اما ن از ترحم ..............


 خدای مهربانم  همه این ها می گذرد شک ندارم  کمک کن حتی برای ثانیه ای کم نیاورم، کمک کن شک نکنم در آن چه داده ای ،و آنچه  نخواستی بدهی که قطعا بهترین بوده برایم .

باز هم من هستم و تو و دردی که جز تو چاره ندارد ، کمک کن نگاهم فقط به دستان تو باشد و بس

احتمالا تا آخر هفته می روم تا رحمم را خراش بدهند خدا کند این ها همه مقدمه روزهای مادرانه باشد...............

التماس دعا


۹۴/۰۸/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۳۷)

سلام سحرعزیزم
خیلی قشنگ درک میکنم حال این روزهاتو..
من هم تواین روزهاخیلی خبر ازبارداری دوستان میشنوم وگاه گاه توهمین برنامه های مجازی مدام عکس سیسمونی واتاق نوزاده ازراه نرسیده وتغییرات ظاهری خودشون برام میفرستن ومدام میپرسن پس چرادست به کارنمیشی،چقدرتنبلی،،
امانمیدونن دردلم چه غوغاییست..
وهمین دیشب خبر بارداری دوم جاری عزیز وچه اتفاقاتی که ازاون ساعت تاهمین الان نیفتاده..
واشکهای من که انگار دلیلی برای بندامدن نداره
خدابهمون صبر وایمان قوی بده که راضی باشیم به رضایش.
وان شاالله به حق رازونیازامام سجاد روزهای مادرانه ات به همین زودیها درپیشه..التماس دعا
پاسخ:

سلام عزیزم از همدلی و همراهیت بی نهایت ممنونم  فقط خود خود خداست که می تونه کمکمون کنه فقط کاش این حسرتا خیلی ، بی منطق مون نکنه ...............

التماس دعا عزیزم

سلام سحر جان این روزها به امید خدا تموم میشه برو به سلامت انشاالله با هبرهای خوش بیایی دعایت میکنم
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم
چقدر این روزها به نظرم گناه است که کسی عکس بچه یا بچه هاشو روی پروفایلش بذاره... گناه نیست اما به نظر من بزرگترین فخر فروشی دنیاست...
موفق باشی دعای همه ما همراهته عزیزم
پاسخ:

بهار جان مطمئن باش اونا هیچ وقت حال ما رو درک نکرده و نمی کنن

ولی کلا کاش یاد بگیریم حواسمون باشه به اطرافمون و اونایی که خدا نخواسته داشته های ما رو داشته باشن این داشته ها می تونه نعمت فرزند باشه یا هر چیز دیگه ای

التماس دعا عزیزم


۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۵ سجّاده . . .
توکلت علی الله
از اهل بیت علیهم السلام در تفسیر آیه های قرآن رسیده، اگه مال میخوای و اگه بچه میخوای به درگاه خدا استغفار کن، خیلی استغفار کن.
یادت باشه استغفار تنها برای گناه. که میدونیم نیست بلکه برای گناهایی که نمیدونیم یا کم محلی هایی که به خدا کردیم هم میتونه باشه.
یاعلی
پاسخ:
       زممنون تذکر خیلی خیلی به جایی بود التماس دعا عزیزم
تجربه ی دیدن سیسمونی جاری رو دارم .......

از حال و هواش نمی گم که معلومه

نمی دونم خواهر هم همون جوره یا نه؟!

خدایا مواظب دل سحر بانو باش
پاسخ:

راستش در مورد جاری که من یکی دیگه کاملا به قول روانشناسا حساسیت زدایی شدم اونم با روش غرقه سازی :جاری کوچیکیترم که با هم عقد کردیم سال دیگه بچه اش میره مدرسه دومیشم  هم داره دو سالش می شه

ولی نه خواهر فرق می کنه ، اونم خواهر من که تا حالا کاملا حواسش به دل من بوده ، خدا همه مامانا  ونی نی های توراهی شون رو حفظ کنه ان شاله و روزهای مادرانه رو نصیب همه منتظرا ان شاله

خواهر جان دعایت میکنم
پاسخ:
ممنون عزیزم
متاسفانه سختی انتظار رو اطرافیان با حرفهای نیش دار و معنی دار سخت تر و طولانی ترمیکنن . کاش از دل ماها خبر داشتن کاش کمی مراعات حال مارو میکردن . منم یه منتظر هستم که هربار با امیدی حامله میشم ولی متاسفانه سرانجامی نداره. یه بارداری که قلبش تشکیل شد و سقط شد . دو بارداری دیگه پوچ بارداری چهارم خارج از رحم . چقدر برای دیگران توضیح بدم یعنی موندم ببینم غیر از فضولی و سوال پرسیدن چیز دیگه ای هم بلدن .یعنی میشه یه روز ماهم نی نی دار بشیم ؟ متاسفانه اطرافیان چون راحت به خواسته هاشون رسیدن و زجری نکشیدن ماهارو درک نمیکنن . خدایا خودت کمک کن خودت ترحم کن بر این بنده های حقیر . سحر جان منم قراره عکس رنگی بگیرم و چندوقت بعد برا زیفت و ای وی اف اقدام کنم . منم جنین فریز شده دارم . 
پاسخ:

راستش من به این نتیجه رسیدم که ما هر طور هم که برخورد کنیم تا بچه دار نشیم مردم دست از سرمون بر نمی دارن ، البته شایدم این یه فرصته که خدا به ما داده ، حساب اونایی که حرفاشون از سر سادگیه به کنار ولی چقدر دوست ها و دشمن ها برای ما مشخص اند این روزها

توکل به خدا ان شاله خودش به بهترین شکل نجاتمون می ده التماس دعا عزیزم

دقیقا حالت را میفهمم سحر عزیزم
خواهر شوهری که میدونه ما مشکل داریم و خبر بارداری دومش را به بدترین وجهی که دل را بسوزونه میده
عکسای گاه و بیگاه بچه هاش رو پروفایل گروه خانوادگیمون
آبجی کوچیکه ای که حالا تو فقط مواظب هستی تمام محبتت را نثار بچه هاش کنی تا کسی فکر نکنه حسادت میکنی
جمعهای فامیلی که انگار تنها تو توش موندی که حرفهای مادرانه ای  نداری 
خسته م خیلی خسته 
خدا به داد دلمون برسه
پاسخ:

ممنون از همدلی و همراهیت عزیزم  چه می شه کرد جز صبوری و این که باور کنیم خدا حواسش بهمون هست .........

این روزا دیر یا زود می گذره فقط کاش تو امتحان خدا مردود نشیم

عزیزم موفق باشییییییییی

بیصبرانه منتظر خبرای خوبت هستم

پاسخ:
ممنونم التماس دعا

سلام عزیزجان

سه شنبه ی آینده.. پنجم صفر.. شهادت حضرت رقیه است

بیاید دامنشو بگیریم... که دستمونو بگیره


به خدا میسپرمت دوست عزیزم

و منتظرم که این بار با خبرهای خوبت بیای


هی میخوام یه چیزی نذر کنم.. ولی میترسم غفلت و غلبه ی احساس نذاره نذرمو ادا کنم

میخوام نذر کنم اگر خدا بهم بچه داد ، پیش چشم کسانی که بچه ندارن،  نوازشش نکنم و  نبوسمش

شکم برجسته و قلمبه م رو از مامانهای بالقوه پنهان کنم


نمیدونم میشه یا نمیشه


التماس دعا




پاسخ:

     سلام عزیزم  ان شاله سه ساله امام حسین دست همه رو بگیرن، بهتره همه چیزرو از همین حالا شروع کنیم همین که حواسمون به دور و بری هامون که داشته های ما رو ندارن باشه خودش شروع خوبیه ،راستش من وقتی بعضی حرفا رو از کسایی می شنوم که خودشون سال ها طعم انتظار رو چشیدن برا خودمون نگران می شم نکنه این حسرتا به جای این که بزرگمون کنه ، حقیرمون کنه و فردا روز در پی انتقام بربیایم خدا یک لحظه هیچ کس رو به حال خودش رها نکنه

التماس دعا عزیزم

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۸ زهرای سعید
ان شاء الله
پاسخ:
ممنونم التماس دعا
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۹ ✿✿ یاشل ✿✿
چقدر بعضیا راحت بدست میارن.منم وقتی کسیو میبینم که اصلا تو فکر ازدواج نبوده و ازدواج کرده یا میگه از ازدواج فراری بودم میگم همه چی برعکسه اونایی که واسشون مهم نیست راحتتر به همه چی میرسن
اون قسمت خواهر کوچکتر از همه سختتره فکر کنم
پاسخ:

       ایییییییییی روزگار ..............................

البته یاشل جان من فک می کنم این حس هم ریشه در این داره که ما همه قدر نداشته هامون رو خوب می دونیم و داشته هامون رو که شاید حسرت های دیگران باشن رو اکثر وقتا اصلا نمی بینیم

التماس دعا عزیزم

سلام توکل به خدا  هر چی خیره پیش بیاد
پاسخ:
سلام ممنونم التماس دعا
سلام خواهر جان
رفتی برای خراش؟
پاسخ:

سلام عزیزم نه هنوز ان شاله یکی دو روز دیگه ...............

دعام کن

راهی که نمی دونم اصلا چیه و نمی تونم به کسی هم بگم باید تنها وارد این مرحله بشم دعام کن ........

سلام سحر عزیزم
چقدر خوشحال شدم از خوندن خبر اینکه اخر هفته میری برای خراش اندومتر
شرایز درمانی جوریه که خودمون هم باید حواسمون باشه و خیلی خوبه که حواست بوده
با اجازه دو مورد هم من یاداوری میکنم
نمیدونم مرکز یزد چطوره اما موسسه مهر و ابن سینا اکثرا یه هفته قبل از انتقال آسپرین رو شروع میکنن برای جلوگیری از مشکلات انعقادی
همین طور قرص پرد نیزولون 5 روزی دو تا این هم برای کسانی که سقط داشتن چون ممکنه سیستم دفاعی بدن عاملش بوده باشه
اگه دوست داشتین از پزشک بپرسین و در صورت صلاحدیدشون مصرف کنین

ان شاء ا... انتقالت با موفقیت همراه باشه و فرشته های برفیت برای نه ماه توی دلت لونه کنن

من هم 3 آبان پانکچر شدم و قرار بود 6 آبان انتقال داشته باشم که متاسفانه هایپر شدم و چند روزی بیمارستان بستری شدم
روزای بدی بود مخصوصا هزینه های اضافی که پیش بینی نشده بود
اما باز هم خدا رو شکر

من هم هر چند لایق نیستم دعا گوی همه تونم
مخصوصا سحر عزیز

منتظر خبرهای خوبت هستیم
پاسخ:

سلام عزیزم خییییییییییلی ممنونم بابت توصیه های خوبت  هایپر شدن خیلی حس بدیه منم تا حدی تجربه اش رو داشتم تو اولین پانکچرم ولی  فرصت خوبیه که این مدت خودت رو اماده کنی و بری برا انتقال جنین و ان شاله مادر شدن برای همیشه

التماس دعا عزیزم

الهی به حق این روزهای عزیز توام دست دختر گلت رو میگیریو میری میوه فروشی خانوم...
شک نکن که ساله دیگه محرم یه شش ماهه داری به حق ششماهه کربلا 
پاسخ:

ممنون عزیزم تا سال دیگه محرم که شیش ماهشون نمیشه ولی کاش محرم سال بعد همه منتظرا ی این روزا مادر باشن به حق شش ماه کربلا

سلام سحرعزیزم 
فکرکنم دیگه الان رفته باشی برای خراش
برات خیلی دعامیکنم،الهی که مصلحت خدا باخواسته دلت یکی باشه مهربونم
سحرجان یه سوال داشتم هر وقت حس وحالش رو داشتی جواب بده،البته پیشاپیش ازتو ودوستان عزیزت عذ میخوام ،
اماتجربیاتت برام ارزشمنده خیلی،

سوالم اینه که چه کارهاواقدامات کردی که تخمک های خوب وبالغی توهرسیکلت داشتی؟ شرایط خاصی درپیش گرفتی وغذاهای خاصی خوردی؟
بازم عذرمیخوام ازت
پاسخ:

سلام عزیزم خواهش می کنم راجع به تغذیه قبل انتقال تا جایی که من می دونم و خودم هم سعی کردم راعایت کنم از دو سه ماه قبل از این که وارد سیکل بشین گرمیجات بخورین مخصوصا سیاه دونه رو تو عسل بریزین و صبحا ناشتا بخورین و کلا چیزای گرم مثل دارچین ، زنجبیل و زیره رو هر روز رو غذاتون بریزین و بخورین و این که ورزش و پیاده روی هم تاثیر خوبی بر روی انتقال داره

موفق باشی عزیزم

التماس دعا

سحر جان خواهر عزیزم با خوندن پستت فقط دارم اشک میریزم
باور داشته باش خدا جواب این همه صبر رو به بهترین شکل میده
دوقولوهای سالم و صالح که دل مامان باباشون رو شاد میکنن

این پستت حال این روزهای خودمه ، حاضر نیستم هیجا برم
بعد منفی شدن میکروم دیگه روحیه ام افتضاح شده
شروع دوباره واقعا برام سخته
التماس دعا
پاسخ:

سلام مهنا جانم ، می دونی حال و هوای همه ماها مثل همه فارغ از همه تفاوت های فرهنگی و.....یه چیزایی تو همه مون یکیه که فقط خودمون می فهمیم ، تو هر سیکل با قدرتی فراتر از تواناییمون به سمت هدف حرکت می کنیم و همه سختی های راه رو به جون می خریم اما واقعیت اینه که در بهترین شرایط فقط سی درصد شانس موفقیت داریم ، وقتی جواب منفی رو می گیریم یه دفعه از درون خالی می شیم حالت رو خوب می فهمم اما بارها گفتم خدایی که قصه انتظار ما رو نوشته رزق امیدواریمون رو قطعا بیشتر از بقیه مردم داده مطمئنم تو هم خیلی زود دوباره روحیه ات رو به دست می آری و از اول شروع می کنی  توکل به خود خدا که فقط باید بگه باش تا موجود بشه

التماس دعا عزیزم


خدا کند هیچگاه مغرور نشویم به داشته هایمان که همه از آنه خداست...

برو به سلامت دوست عزیزم

در انتظار خبرهای خوبت هستم

پاسخ:
   خدا کنه، ممنون عزیزم التماس دعا
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۷ سیب و زرشک
خدا پشت و پناهت...
واست آیت الکرسی میخونم...
پاسخ:

ممنونم خوشحالم کردی

التمس دعا

سحر عزیزم امیدوارم امروز خراش اندومتر که میشه خونه ای که قراره نه ماه فرشته های برفیت تو ش لونه کنن ، به بهترین وجه انجام شده باشه و دست دکتر ان شاء ا... سبک باشه و جنین های نازنینت این بار نه ماه تمام تو دل مامانشون بمونن
شما خودت تجربه داری و من شرمنده ام بابت توصیه هام ، اما گاهی نگفتن بعضی چیزا باعث شده که بعدا خودم رو سرزنش کنم

خوشحالم که ناراحتت نکرد و با دید مثبت بهشون نگاه کردی
منتظر خبرهای عالی از طرفت هستیم
پاسخ:

ممنونم عزیزم  لطف کردی

التمس دعا

خداوند پشت و پناهتان سحر جان....
پاسخ:
    ممنونم التماس دعا
الان دیگه باید از مرحله ی خراش گذشته باشی.امیدوارم بهترین ها را خدا برای تو وفرشته های برفی ات مقدر کند.و همگی عمر زمینی طولانی و خیری داشته باشید.
هر روز برای تو و فرشته هایت دعا میکنم
رفتی انتقال بی خبرمان نگذار
پاسخ:
ممنون عزیزم خدا رو شکر این مرحله هم گذشت بی خبرتون نمی گذارم برامون خیلی خیلی دعا کن خواهر جان
سحرجان برایت خواهرانه دعامیکنم.
الهی که باخبرای خیلی خیلی خوش برگردی
ویکی دیگه ازمعجزه های خدارو برامون بازگو کنی خواهری
پاسخ:
ممنونم التماس دعا خواهر جان

زمانی که من هم مثل شما منتظر بودم، تازه یک نی نی خوشگل به خانواده برادرم اضافه شده بود و من کلا کارم حسرت خوردن و گریه کردن و زار زدن بود. عکسای ارسال شده لحظه به لحظه و آتلیه ای و ... همه فقط برای من مثل یک زخم بود و بس. هرچند عاشق این بچه مهربون و دوست داشتنی بودم و هستم، ولی حال من رو فقط خودم و شمایی که مثل اون روزهای من هستین می فهمید. به ویژه که من هم مثل شما ظاهرو حفظ می کردم و سعی می کردم کسی از مشکلاتم چیزی نفهمه که بخواد برام دل بسوزونه. حالتو خوب خوب می فهمم.

همون موقع به خودم قول دادم اگر روزی من هم فرزندی داشتم این اشتباه بقیه رو تکرار نکنم شاید دل یه نفر همین نزدیک نزدیک بگیره و اشکش روونه شه.

الان که خودم یک دختر توی راه دارم به یاد اون روزهام می افتم و اشکم روونه میشه. باید عکسهای دخترمو پیش خودم نگه دارم. نباید همه جا جار بزنم. باید مواظب دل نازک زنان منتظری مثل اون روزای خودم باشم.

دوست منتظرم، توکل به خدا داشته باش و تو هم مثل من این قول رو به خودت بده که انشاءالله زمانی که انتظارت به پایان رسید دل نگران انتظار بقیه آدمها باشی. با تمام وجودم برات دعا می کنم و امیدوارم طول انتظارت کوتاه کوتاه باشه.....

پاسخ:
       ممنون سمیه جان خییییییییییییلی التماس دعا
خواهر جان سلام
کی میری به سلامتی برای انتقال ؟
من هر روز میام اینجا سر میزنم به امید خبرهای خوب
پاسخ:

سلام عزیزم بی خبرتون نمی ذارم دعا کنین کارام خوب پیش بره به لطف خدا

راستی نی نی خوبه ؟ کی به سلامتی میاد خواهر جون؟

سحر عزیزم، امیدوارم مراحل خراش و انتقال با موفقیت در حال انجام باشه. من امروز پیغام های این صفحه رو خوندم و متوجه شدم روزهای پراسترسی رو می گذرونی. شرمنده از اینکه با کامنت های قبلیم این روزها نگرانیت رو بیشتر کردم و ممنونم که حتی توی روزهای سختیت من رو خالصانه راهنمایی کردی و تسکین دادی. شاید این تجربه من هم به دردت بخوره. برای عبور از زمان های سخت و پراسترس یوگا خیلی به من کمک می کنه. همیشه بعد از یوگا سرزنده و پرروحیه می شم و نسبت به خودم و بدنم احساس بهتری دارم و حتی احساس می کنم آگلاهیم نسبت به محیط اطرافم بیشتر می شه. البته به علت محدودیت جسمی بعد از بیوپسی، هفته پیش برای خودم انجامش ممکن نبود! شاید بد نباشه از دکترت بپرسی و اگه برات مشکلی ایجاد نمی کنه یوگا رو شروع کنی (البته اگه از قبل اهل یوگا نیستی). در طول حاملگیت هم احتمالا انجام حرکات کششی مفید هست. 
برات از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم 
پاسخ:

ممنون عزیزم از توصیه های خوبت متشکرم راستش یوگا تا حلا کار نکردم ولی این چند ماه تقریبا هر روز پیاده روی داشتم که اثراتش رو دیدم خدا رو شکر

بازم التماس دعا

سحر جان خواهر مهربانم الان دیگه خراش دادی و این روزها میدونم نزدیک میشی به انتقالت فقط خواستم بگم هر روز به یادتم و برات دعا میکنم
ایشالله خیر خداوند پیش رویت قرار گیرد
الهی آمین
پاسخ:
ممنونم مهنا جان بازم التماس دعا خواهر
سلام سحر جان خوبی مادر آینده به سلامتی انگاری خراش و انجام دادی انشالله خدا بهترین روزها رو برات رقم بزنه عزیزم از خودنت خبری بده چششششششششم انتظاریم 
پاسخ:

سلام عزیزم خدا رو شکر خوبم  فعلا منتظرم برم سونو و روز انتقالم رو معلوم کنن بی خبرتون نمی ذارم عزیز دلم

التماس دعا

سحر عزیز، با اینکه نمیشناسمت، خیلی باهات احساس نزدیکی می کنم. هراز گاهی به وبلاگت سر میزنم. اینقدر میام تا ببینم مامان شدی دوباره. اگر لایق باشم دعاگوی تو و بقیه هستم. 
منم نینی دارم در دلم. براش دعا کن.
ازت یه خواهشی دارم ، یه مشکل بزرگی دارم ازت میخام برام دعا کنی امیدوارم به دعای تو و بقیه مشکلم حل بشه.
پاسخ:

خوش اومدی عزیزم ممنون از دعاهای مادرانه ات ا قدر این روزا رو بدون و برا همه منتظرا دعا کن

ان شاله قدم نی نی ات خیلی خیلی خوبه و مشکلتون هم خیلی زود به بهترین شکلش حل می شه به امید خدا بازم التماس دعا

سحرجان ان شاالله که اینبار نازدونه هات واسه همیشه پیشت میمونن عزیزم.
دوستان منم باهاتون موافقم.با نظرتون راجب حسرت خوردن با پروفایلا و استاتوسا.با احساساتتون تو جمعهای فامیلی که حرفی واسه گفتن ندارین.منم همسر برادرم بچه دومشو حاملست.وقتی ویاراشو تعریف میکنه حسرتشو میخورم.وقتی همه توجها به اونه بازم حسرت .هرچند بچشو از ته قلبم دوس دارم و عاشقشم.خدایا کمکمون کن از امتحانت سربلند بیرون بیایم
پاسخ:

ممنونم مهدیه جان

می دونی وقتی بعضی رفتارا و احرفا رو از اطرافیان نزدیکم که تو دوستی شون شک ندارم می بینم و می شنوم مطمئن می شم که درد ما رو هیچ که نمی فهمه جزخدا  و همدردامون  البته این می تونه خوب باشه  اگه همه می فهمیدن بچه نداشتن چقدر سخته شاید برامون خیلی خیلی بیشتر دل می سوزوندن .................

ان شاله خدایی که درد ما رو بهتر از خودمون می دونه پناهمون باشه

 التماس دعا خواهر

به سلامتی.منتظر خبرای خوبیم

بد نیست مسافر ماهم . اگر همه چیز خوب پیش برود بهمن
دعایمان کن سحر بانو
پاسخ:

خدا رو شکر

قشنگ مینویسی عزیزم . حرف دل من و همه منتظرا . امیدوارم این انتظار تلخ یه روزی تموم بشه به همین زودیا
پاسخ:
ممنونم عزیزم  التماس دعا
سلام سحر. خوبی؟
چه خبر؟ بالاخره انتقال دادی؟
یه خبر بهت بدم؟ فرشته بود تو گروه حیاط خلوت به طرز معجزه آسایی طبیعی و با تخمک خودش باردار شد.

ان شاالله همچین معجزاتی برای تو هم اتفاق بیوفته.
پاسخ:

سلام مرضیه جون  خدا رو صد هراز مرتبه شکر

ان شاله فرشته عزیز معجزه خدا رو صحیح و سالم در آغوش بگیره و یک عمر براش مادارنگی کنه و ان شالا خداوند معجزه اش رو نصیب و روزی همه بندگانش بکنه ، داروهام شرو شده ولی هنوز مونده تا انتقال ، بی خبر نمی رم حتما قبلش خبر می دم التماس دعا خواهر جون

سلام سحرعزیزم
این روزها هرجا میرم وهرجا حرفی میشه وتوگروه هایی که عضوم میگم برات دعاکنن.به نیتت ختم صلوات گرفتم.
شک ندارم که این بار خبرهای خوشی برامون داری.

+نظردوست عزیزمون روکه خوندم خیلی خوشحال شدم.خداروشکررررر.معجزه خدا شامل حال همه منتظران ان شاالله
الهی که زنی درحسرت مادر شدن نمونه.
برای من هم دعاکنید.
پاسخ:

سلام سما جان خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی دلم به دعاهاتون خیلی گرمه میشه

ان شااله همه مون معجزه خدا رو لمس کنیم ومهم تر این که قدردان نعمت و لطف خدا باشیم بازم برام دعا کن عزیزم

سحر عزیزم
همه ی لحظه هایی که یادم باشه دعات میکنم...امیدوارم خدا از بنده ی روسیاهش قبول کنه...
دعات می کنم عزیزم و این تنها کاریه که از دست من برمیاد...
اشکهام بی وقفه میریخت بعد خوندن حرفهات...به حق شش ماهه امام حسین...انشالله به زودی بچه ات بیاد بغلت.
پاسخ:

خیلی خیلی ممنون عزیزم التماس دعا

سلام سحر جان چه خبر ؟ منم مثل تو باید ای وی اف کنم البته زیفت و ای وی اف اول باید عکس رنگی رحم بگیرم شانس اسباب کشی در پیش داریم دعا میکنم برا همه که این روزهای دلهره اور تموم بشه و نی نی های قشنگ بیاد تو بغلمون . تو رو خدا منو هم دعا کن .
پاسخ:
سلام  عزیزم ممنونم خدا به همه مون کمک کنه التماس دعا عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی