معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

نقل مکان

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

سلام خوش آمدید............

از همان روز اولی که تصمیم گرفتیم خانه مان را به فرزندی مهمان کنیم بارها و بارها شروع کردم به نوشتن اوایل توی دفترچه خاطراتم می نوشتم و بعدترش چندوبلاگ هم ساختم اما هیچ کدام برایم راضی کننده نبودند و به یکی دو پست نرسیده تعطیلشان کردم طوری که اکنون نه می دانم آن دفترچه خاطرات کجاست ؟ و نه آدرس وبلاگ هایم را بلدم.

در این مدت اتفاقات زیادی افتاد ، اتفاقاتی که بعضی هایشان بهترین اتفاقات عمرم بودند و بعضی هم آنقدر دردناک که تا همیشه همیشه تلخیشان با من خواهد ماند.

یک جایی حس کردم باید بنویسم اما این بار از قصه ای که مثل همه نبود از قصه ای که فقط خدا برای ما نوشته بود ، از قصه ای که شاید امید را به قلبی برگرداند و مهم تر این که شاید دل پاکی بلرزد و برایم دعا کند . و به برکت دل های پاک .................

زمستان سال قبل  شروع کردم به نوشتن از اول اولش شروع کردم و سعی کردم همه چیز را بنویسم تا شاید تا اندازه ای حق مطلب ادا شود بیشتر از سه ماه از شروع وبلاگم گذشت و درست وقتی که سه چهار پست مانده بود تا به زمان حال برسم مشکلات بلاگفا دفترچه خاطرات دوست داشتنی ام ، که مسبب پیداکردن دوستان و همراهان فراوان شده بود را از من گرفت.

دوهفته ای صبوری کردم اما ترس از دست رفتن مطالبم که با تمام وجودم نگاشته بودم باعث شد که به اینجا نقل مکان کنم .همه مطالب وبلاگ قبلی را ظرف دو روز به خانه جدیدم آوردم.تا ادامه اش را اینجا بنویسم .

ممنون که همراهم هستید التماس دعا

۹۴/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۲)

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ زهرای سعید
چ خوب کردی مطالبت رو منتقل کردی والا همش از بین می رفت مث وبلاگ من .
دارم از اول میخونمت .   بااجازه ....
پاسخ:
ممنونم عزیزم
سلام.از امروز چهارده اذر شروع کردم به خوندن اینجا. اخر قصه را خوانده ام. میخواهم از اول شروع کنم به خواندن. من هم مشکل ناباروری دارم. امیدوارم تا برسم به جدیدترین پستت ، خبر خوش مادر شدنت رو بشنوم عزیزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی