معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۰۰ ب.ظ

نمی دانم دیگر کسی به اینجا سر می زند یا نه راستش خودم هم خیلی وقت بود این ضفحه را باز نکرده بودم امروز خیلی اتفاقی صقحه را باز کردم و به یاد خاطرات گذشته افتادم.

گرچه وبلاگ نویسی این روزها دیگر رونقی ندارد .ولی چون حدس می زنم بعد ها کسی از روی سرچ اینجا را پیدا کند و  دنبال درمان دردش و یا روزنه امیدی باشد. گقتم بیایم و از پایان قشنگ انتظارم برایتان بگویم .چیزی  نمانده که دوقلوهای من دو ساله شوند ،دوقلو هایی که عاقبت سهم من از روزهای مادرانه بودند و بعد از یک بارداری سخت و پر خطر ،مهمان خانه ما شدند. این روزها صدای خنده هاشان خانه مان را پر می کند و امان از شیطنتشان ......................

۹۹/۰۱/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۷)

چندین بار اومدم آنفالوتون کنم ولی گفتم صبر کن و معجزه سبز رو ببین و بعد اگر دیدی فعال نبود قطع دنبال کردن بزن. 

خوشحال شدم خیلی خیلی. 

عزیزم خیلی خوشحال. شدم مامان دوتا گل پسر شدی ببوس ازطرفم

خوشحالی من برای شما بی حد و حصره ان شاالله قسمت من هم بشه معجزه خدا رو پس دیدی بالاخره. همیشه سر میزدم ببینم پیان انتظارت چی شد

واییی چقدر خوشحال شدممم. امشب بعد از مدتهااا گفتم تمام وبلاگهایی که توی لیستم هستن رو چک کنم و ببینم بروز میشن دیگه؟ که این پستتون رو دیدم! تبریک میگم یه دنیااا خدا حفظشون کنههه💋💋💋

خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم

امیدوارم پسرهای گلت همیشه سالم و صالح باشن و باعث افتخارتون ان شاء الله 

 

سلام خیر خوشحال کننده ای بود... مبارک باشه... متاسفاته همسر من هم ازواسپرمه میشه لطفا بگی به چه روشی باردارشدی؟ ممنون 

خداراشکر. دختر چرا زودتر نیومدی خبر خوبت را بدی. در تمام این سالها میومدم وبلاگت را چک میکردم به امید خبری ازت. 

خداراشکر مامان شدی، همیشه سلامت باشی و شاد کنارشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی