معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

دلنوشته چهارم

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ


اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ

خدایا، بر محمد و خاندانش درود فرست

وَ طَیِّبْ بِقَضَائِکَ نَفْسِی

و مرا به آنچه برایم مقدر نموده‌ای، دلخوش کن

وَ وَسِّعْ بِمَوَاقِعِ حُکْمِکَ صَدْرِی

سینه ی مرا در برابر آنچه تقدیر توست، فراخ ساز و روح اعتماد به من ببخش

وَ هَبْ لِیَ الثِّقَةَ لِأُقِرَّ مَعَهَا بِأَنَّ

و به من چنان اطمینانی بخش که با تکیه بر آن، اقرار کنم؛

قَضَاءَکَ لَمْ یَجْرِ إِلَّا بِالْخِیَرَةِ

قضای تو جز به نیکی و آنچه که خیر است برایم روان نگشته است

وَ اجْعَلْ شُکْرِی لَکَ عَلَى مَا زَوَیْتَ عَنِّی

و تو را بیش‌تر در برابر آنچه از من باز داشته‌ای و نداده ای سپاس گویم

أَوْفَرَ مِنْ شُکْرِی إِیَّاکَ عَلَى مَا خَوَّلْتَنِی

تا در برابر آنچه به من ارزانی  کرده‌ای…( صحیفه سجادیه نیایش 35)

پی نوشت یک :  ده روز است که من هستم و  حس سیال مادری در وجودم ، روزهای تعلیق بین مادر بودن و نبودن ، لحظاتی که گاه شیرینی استجابت مستم می کند وگاه  دلدرد های مبهم آشنای گاه و بی گاه کافی است تا دلشوره های عالم را به دلم بریزند  .

پی نوشت دو : عزیز بخشنده و کریم ،بنده سیه رویت را ببخش برای تمام ثانیه هایی که شاید در گوشه ای از ذهنش گذشت که گره کار را کس دیگری جز تو می تواند باز گند ، خودت می دانی که جز تو کسی را ندارم کمک کن نگاهم  فقط به دستان تو باشد و دلم مطمئن به رضای تو  که آنچه تو برایم می خواهی قطعا خیر مطلق است .

پی نوشت 3 : ممنون از همه شما دوستان همراهم که با پیام های گرم و پر محبتتان بذز امید و آرامش بر دلم می ریزید ، دست خدا همراه لحظه به لحظه زندگی تک تکتان .

التماس دعا

۹۴/۰۹/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۱۸)

صبر و توکلت واقعا برام آموزنده بوده و ازین بابت ازت ممنونم.عزیزم هرروز برات دعا میکنم که خواسته ات با حکمت خداوند یکی بشه و به آرزوت برسی.آرامش داشته باش تو این روزها.
سحر جان، می دونم با مطالعه کامل در مورد بایدها و نبایدهای افزایش احتمال موفقیت انتقال، این راه رو شروع کردی، و با تکیه به اعتقاداتت خودت رو تو این روزهای حساس به دور از استرس نگه می داری. 
من هم تنها کاری رو که از دستم برمیاد می کنم؛ برای خودت و کوچولوهات آرزوی سلامتی می کنم و برات انرژی مثبت می فرستم. موفق باشی بانو :)
چه نیایش زیبایی واقعا دگرگونم کرد...
برات بهترینها رو که قطعا صلاح تو در آن است از خدای بزرگ خواهانم
مواظب خودت باش و جز به اتفاقات خوب فکر نکن
کاری از دستم برنمیاد خواهر به جز دعا کردن...
واست آیت الکرسی میخونم...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۴ زهرای سعید
سلام سحرجان دیشب تو حرم امام رضا رو به روی ضریح یادت کردم . ان شاء الله که فرزند سالم و صالح نصیبت بشه
سحرجان هرروز پیگیر وبت هستم..
اینبار دیدم پست گذاشتی خوشحال شدم که خبر مثبت شدن رو دادی..
هنوزم امیددارم تاچندروز اینده خبر مثبت رو توهمین وبلاگ مینویسی عزیزمم
در پناه خدا گلمممم
سلام سحر جان تواین چند روز بعد انتقالت منم روزارو با خودم میشمرم که کی چهارده روز تموم بشه  منتظرم با خبرهای خوب بیایی عزیزم
سلام سحر جان
انشالله به زودی با خبرهای خوش بیایی
و فرزندانت رو در آغوش بگیری
هر روز وبت رو باز می کنم. و برای سلامتی تو وفرزندانت دعا می کنم
سلام .این روزها رو میگذرونیم به امید خبرهای خوب


یادت باشه که ما رو بی خبر نگذاری خواهرجان
شوهرم امروز عمل کرد.چقدر امید داشتیمِ دارم دق میکنم.چقدر درد داره طفلک.تنها امیدمون هم دود شد.بازم صفر.توروخدا برامون دعا کنید.دیگه ...

سلام دوست عزیزم.. به خدا میسپرمتون.. حفظ و نگهداری فرشته ها که برای خدا کاری نداره..  خودش مراقبشونه.. نگران نباش..


منم تقریبا وضعیتم شبیه شماست.. کاملا نه.. تقریبا..

چند مدتیه که تو استراحتم

روی دیواری که کنارش خوابیدم.. با خودکار نوشتم ..

نگران نباش.. اگر خدا بخواد پیشت می مونه..


هر وقت  بیخود نگران میشم  که نکنه بازم........

برمیگردم و به این نوشته نگاه میکنم و آروم میشم..

۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۴ ✿✿ یاشل ✿✿
خدا به همه تون بچه بده یه نازشم بده
خبرشو بده زود ببینیم چی شد
سحر عزیزم صبر و بردباری و ایمانت به خدا ستودنیه ، نمیدونم چی بگم به خداوند و دستان پر مهرش میسپارمت انشالله به زودی خبرهای خوش در است
پاسخ:
ممنون عزیزم
سحر عزیزم
امروز 13 امین روز انتقاله درسته؟ پس ان شاء ا... فردا با خبری خوب اینجا رو پر از حس شادی میکنی

پر از حس امید 

منتظر خبرخوشت هستیم
سلام سحر دوست دلشتنی من.
منم هرروز باتو روزهارو شمردم تارسیدم به امروز
امروز پرازحس خوبه،پراز هوای خوب،پرازعشق ودوستداشتن...
منتظرم تااون خبرخیلی خوش رو تواین وبلاگ به یادگاربذاری ومارو باخوندنش غرق درشادی ولبخند خدا کنی..
منتظرتبم عزیزممم
امروز دلم هیچ چیز نمی خواهد جز خبر مادر شدنت.... خدا خدا می کنم خداوند مهربان غرق لذت و عشقت کند سحر جان ... 

سحر جان برای خودم وخودت و هم از خدا خیر می خوام..."خیر...."

چقدر روزهارو شمردم برسه امروز
از خدا خواستم خوش خبر باشی برامون
بیا خبر بده سحرجان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی