معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

یادگاری

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ

یک سال پیش در چنین روزهایی که مادرانه هام روز به روز واقعی تر می شد این غزل رو سرودم


ای نور چشم ،ای همه ی  هستی دلم

از قصه ی نیامده آغاز می کنم


هستی درون  من که من مرده ،زنده ام

با حس نبض های تو پرواز می کنم


شاید دلم هنوز به رنگ بهار نیست

اما به ذوق بودنت اعجاز می کنم


می آیی از مسیر پر از نور ، از بهشت

در را به روی هر چه خوشی باز می کنم


غرق شکفتن است تمام وجود من

وقتی که رو به کعبه دل راز می کنم


چندی است مقصد همه راه ها یکی است

من شعر های سبز و غزل ساز می کنم

پی نوشت : این دست نوشته لابه لای همه کتابا و سونوگرافی ها ، آزمایش ها و همه یادگارهای مربوط به بارداری  تبعید شده بود به ته کمد ، اما امروز یک دفعه یادش افتادم .

دوستان التماس دعا

۹۴/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۲۰)

بمیرم برای دل غصه دارت که هیچ کس جز خدا نمی دونه توش چی میگذره.....
از ته قلبم بحق هدیه پاک خدا در بطنم، ارزو میکنم به زودی به روزهای مادرانگیت نزدیکتر بشی و فرزندت رو در اغوش بگیری خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو میکردی☺️
الهی امین
پاسخ:
ممنونم عزیزم
عزیزم چه طبع شاعرانه ای داری
ایشالله این دفعه واسه دوقولو ها شعر بگی
از خدای بزرگ برات بهترین ها رو میخوام ایشالله به زودی خودش دامنت رو سبز میکنه
الهی آمین
پاسخ:

ممنونم ان شااله

الهی آمین برا همه

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ زهرای سعید
احسنت خیلی زیبا بود  :)
پاسخ:
ممنونم
سلام سحر جان قشنگ بود عزیز دلم 
پاسخ:
ممنون از لطفت
خیلی زیبا و پر از احساس بود....
پاسخ:
ممنونم از لطفت
خدا را قسم دادم به خداوندی اش که زودتر از انچه گمان میکنی آرامش را مهمان دلت کند و حاجتت را به بهترین شکل روا.
پاسخ:
ممنونم خواهر جان خدا پشت وپناهت

سلام سحرجان... احسنت... مرحبا بک... عالی

دیگه انگار شرطی شدم... هر چی بنویسی من گریه میکنم..

ان شاء الله این دفعه شروع کنی به شاد نوشتن...

بنویسی از حال و هوای بارداری و تکون خوردن ها و لگد زدن جوجه هات

از اسم هایی که براشون در نظر گرفتی

 از لباس ها و اسباب بازی هایی که براشون میخری

و بعد

 از گریه ها و خنده هاشون

 از سختی دوقلو شیر دادن و دوقلو بزرگ کردن

از بی خوابی هات

دندون در آوردنشون

از دعواهاشون

از حرفهاشون... راه رفتنشون...

 تااااااا عروس و داماد کردنشون...

ان شاءالله..

منتظرم

و مطمئن

به لطف خدا

پاسخ:
ممنونم زهرا جان خیلی قشنگ نوشته بودی ان شااله همه دغدغه هایی که نوشته بودی خیلی زود زود نصیب همه منتظرا بشه به لطف خدا
سلام خواهر جان
نمی دونم چرا نمی نویسی؟اگر دوست نداری که هیچ اما اگر دوست داشتی بیا و از حس و حالت برامون بنویس
پاسخ:

سلام خواهر جان یه خورده کارام رو غلطک بیفته برنامه هام دستم بیاد حتما براتون می نویسم

التماس دعا غزیزم

سلام سحر عزیز 
امیدوارم حالت دلت خوب باشه واین نبودنها دلیلی جز شادی ایام ولذت بردن.درکنارخانواده نباشه.

پیشاپیش ولادت حضرت معصومه روتبریک میگم.الهی،که به حق دعای حضرت خدا دلت روشادوفرزندانی صحیح وسلامت عطاکنه.
خواهرانه برات دعامیکنم عزیزم

پاسخ:

سلام ممنون  عزیزم

بازم التماس دعا

من هر روز سر میزنم .چرا جواب نمی دین؟
پاسخ:
سلام آیدا جان ببخش منتظرت گذاشتم خدا نگهدارخودت و مسافر کوچولوت باشه ان شااله
سحر جان کجایی زود بیا با خبرهاخوش منتظرتم
پاسخ:
سلام واقعیت اینه که پرده های بعدی رو فقط خدا می دونه که قراره چی بشه مطمئن باشین هر خبر بشه اینجا ثبتش می کنم
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ ✿✿ یاشل ✿✿
منتظر خبرای خوب هستیم.
راستی یه سوال بازم
اینکه شما بعد اینکه اون امپولا رو زدین رفتین واسه گرفتن اهدا و بعد بیوپسی فهمیدین تو بیضه اسپرم هست یعنی اینکه قبلش نبوده و بخاطر اون امپولا و داروها اثر کرده و اسپرم از صفر در اومده؟یا از اول تو بیضه بوده و شما بیوپسی نکرده بودین و خبر نداشتین؟
ببخشید اینقدر من کنجکاوم
پاسخ:

 سلام یاشل جان منتظر خبرای خوب شما هم هستیم

واقعیت این سوالیه که خودمون هم جوابش رو نمی دونیم گرچه دکترا می گن درمان دارویی بی اثر نبوده و با توجه به آزمایش های هورمونی قبل از مصرف دارو ها احتمالا بیوپسی هم منفی می شده گرچه آزمایش های هورمونی کماکان هم در رانج نرمال نیستن ممنون که این معجزه خدا رو یادم آوردی

شعری زیبا رو خوندم از سرکار..
سلام سحر جان
من وبلاگت رو خوندم و هر روز سر میزنم تا اگه مطلب جدید گذاشته باشی بخونم.ولی چند وقته نیستی.
ضمنا این خاطراتت واس زمان حال هستش یا برای پارساله؟
پاسخ:

      سلام عزیزم  الان به زمانحال رسیدیم  پرده های بعدی رو فقط خدا می  دونه ممنون که یادم هستی ب زودی  بتون می نویسم ان شاله

التماس دعا

سلام سحر جان...
اگر ما خودمون رو با نداشته هامون تعریف کنیم بهتره یا به داشته هامون نگاه کنیم؟
پاسخ:

سلام عزیزم نمی دونم منظورت  از این سوال دقیقا چیه حتما توجه به  داشته ها حال آدم رو خیلی خیلی بهتری  می کنه و  قطعا توفیق شکرنعمت های خدا رو نصیب انسان می کنه ولی خب بعضی نداشته ها هم بخوایم یا نخوایم  حسرتشون حس می شه  و رو زندگی سایه می ادازه ماها باید یادبگیریم خودمون رو با داشته هامون تعریف کنیم و در عین حال با توکل به خدا برا رسیدنه نداشته هامون هم تلاش کنیم

چی شد خواهر؟
چرا دیگه نمینویسی؟
واست صلوات میفرستم...
پاسخ:

       واقعا هنوز اتفاقی نیفتاده مطمئن باشین هر اتفاق جدیدی بیفته تو اولین فرصت اینجا براتون می نویسم دعام کنین

پرده های بعدی رو فقط خدا می دونه

سلام سحر.
خوبی؟
میدونی چی شد؟ من آدرس وبت رو با صفحه ذخیره کرده بودم. اینه که هر بار میومدم وبت می دیدم همون پست پرده 23 هست. همش میگفتم چرا سحر نمی نویسه؟!
حالا اتفاقی متوجه شدم که آدرست رو بد ثبت کرده بودم.

عزیزم حال و احوالت خوبه؟ روحیه ات بهتره؟
چرا نمیای باهامون حرف بزنی؟
راستی چقدر حرف های دلت برام آشناست. اکثر این حس و حالات رو منم داشتم و دارم. خدا به همه مون کمک کنه.
سلام سحر جون خوبی؟
عزیزم ما رو ما از حالت بی خبر نذار حداقل قبل انتقالت یه خبر بهمون بده
ایشالله این دفعه خداوند این دو جنین رو برات حفظ میکنه خواهر جان
  حتماً حتما این فیلمو ببینید حجمی نداره
شانسه که در خونتونو زده از دست ندید
، http://hn6.asset.aparat.com/aparat-video/6e0f69e7ffb5d18e11c493404b086bef2435638-240p__51676.mp4
واقعیه من یه بار فرستادم جواب گرفتم اینم بار دوم
خیلی زیبا سرودی بانو. امیدوارم روزی فرزندت این شعر رو بخونه و از احساس لطیف و طبع شاعرانه مادرش کیف کنه. من چند وقتیه وبلاگت رو می خونم. مطمئنم مادر خیلی خوبی خواهی شد: صبور، پرامید، بااحساس، مهربون...
پاسخ:
       سلام عزیزم ممنون از همراهی و همدلی ات دوست خوبم  التماس دعا حاجت روا باشین ان شاله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی