معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

تلخ و شیرین روزهای انتظار

معجزه خدا

این وبلاگ دلنوشته های زنی است که دوست دارد دوباره مادر باشد
دلتنگ روزهای مادرانه است

آخرین مطالب

التماس دعا

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

نشد که پست جدید بذارم

ولی حیفم اومد که التماس دعا نگم

امشب برا همه دل های بی قرار دعا کنین

برا منم اگه یادتون بود دعا کنین

پارسال در چنین روزها و شب هایی روزهای مادرانه ام آغاز شد و  حتما همین شب ها  که جرعه جرعه مست از مهر مادری می شدم  تقدیر دخترم رو زندگی بهشتی نوشتند و سهم من باز انتظار ماند و سینه ای که بی قرار تر از همیشه .........




۹۴/۰۴/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
سحر قریب

نظرات  (۱۰)

سلام سحر عزیزم همیشه به یادتم وبرات دعا میکنم انشاالله هرچه زودتر دوباذه روزهای مادرانه ات شروع بشه التماس دعا خواهر جان
سلام عزیزم منم درد کشیده ام شش ساله منتظر لطف خدام .دعات میکنم اگه قابل باشم ..شما هم مارو دعا کن 
زیاد بیادت بودم زیاد
عزیزم به یادت بودم به یاد من دلشکسته هم باش
عزیزم به یادت بودم به یاد من دلشکسته هم باش
سحر عزیزم دل شکسته پیش خدا قیمت بالایی داره خواهش میکنم برای من شما دعا کنید
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۶ ✿✿ یاشل ✿✿
ایشالا فردا شب همه اینایی که اینجا کامنت گذاشتن از خدا یه نی نی سالم و خوشگل هدیه بگیرن
پاسخ:
ان شاالله یاشل جان شمام با اون نامه خوشکلی که برا خدا نوشتی مطمئنم بهترین ها برات اتفاق می افته التماس دعا
سلام.من هم مثل شما ومثل خیلی ها منتظرمعجزه ام.چون واقعا به معجزه اش ایمان دارم
الهی که به حق اشکهای حسنین(ع) همه منتظران چشمانشون به معجزه خدا روشن بشه.درکناراجابت دعاهاتون.منم طعم مادری روبچشم.
الهی امین
من برای همه منتظرها آرامش پایدار و وسعت دل را خواستم.....
بیا بنویس عزیزکم.....
دیشب اگه قابل بوده باشم براهمتون دعا کردم.انشاءالله خدا فزندانی صالح و سالم بزاره تو دامنتون.
تو که آخر گره رو وا میکنی؛پس چرا امروز و فردا میکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی